Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

MDK


To MDK είναι ένα third person shooter για PC, MAC & Playstation που αναπτύχθηκε από τη Shiny Entertainment και κυκλοφόρησε από τη Playmates Interactive Entertainment στη Νότια Αμερική και από την Interplay Interactive το 1997 στην Ευρώπη.


Ο τίτλος αφηγείται την ιστορία του Kurt Hectic και τις προσπάθειές του να σώσει τη Γη από μια εξωγήινη εισβολή γιγαντιαίων πόλεων-οχημάτων εξόρυξης που ονομάζεται "Minecrawlers". Τα διαστημόπλοια αυτά, δεν αφαιρούν μόνο όλους τους φυσικούς πόρους της γης, αλλά ισοπεδώνουν ανθρώπους και πόλεις που βρίσκονται στο δρόμο τους. Το MDK συνδυάζει δράση και χιούμορ, και περιλαμβάνει μια μέθοδο ελεύθερου σκοπευτή, που επιτρέπει στον παίκτη να κάνει ζουμ σε εχθρικούς στόχους. Μια συνέχεια, το MDK 2, αναπτύχθηκε από την Bioware και κυκλοφόρησε από την Interplay το 2000 για Dreamcast και PC ενώ αργότερα, κυκλοφόρησε για Playstation 2 το 2001 (με τίτλο MDK 2: Armageddon), και το 2011 σε Wii (μέσω WiiWare) και σε HD εκδοχή για PC.


Κάθε level ξεκινά με τον ήρωά μας να κάνει sky-diving και να προσγειώνεται σε αυτά τα τεράστια οχήματα-πόλεις. Αφού καταφέρετε να αποφύγετε τους διάφορους πυραύλους που έρχονται καταπάνω σας και συλλέξετε κάποια καλούδια, περνάτε στις αρένες. Οι αρένες ουσιαστικά είναι το κύριο σημείο του τίτλου οι οποίες συνδέονται με διάφορα tunnels-checkpoints. Υπάρχουν αρένες όπου θα χρειαστεί να επιστρατεύσετε όλες σας τις ικανότητες. Snipping μέσω του ειδικού κράνους-πολυβόλου, run 'n' gun, platforming μέχρι και stealth και puzzles! Ποικιλία η οποία δένει αρμονικά με την όλη ατμόσφαιρα του τίτλου.


Τα γραφικά του MDK, ειδικά στην PC έκδοση, ακόμα και σήμερα τα θεωρώ απίστευτα και πολύ μπροστά για την εποχή τους, ειδικά του Stage 2! Ο ήχος κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα με ποιοτικό soundtrack από τα Tommy Tallarico Studios και οι φωνές των εχθρών είναι αρκετά αστείες. "Αχ με Σουμπάκα" και "Κραααααα" είναι κάποια λόγια των εχθρών την ώρα που τους πετάτε τόνους μολύβι.


Το MDK το έχω τερματίσει πάρα πολλές φορές για Playstation & PC και πραγματικά δε ξέρω πως να περιγράψω την όλη εμπειρία. Να το πω απλά: Τα σπάει! Η πρωτοτυπία του δεν υφίσταται. Από το αλεξίπτωτο μέχρι και το όλο design του Kurt, οι developers αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο.

Τέτοια games δυστυχώς έχουν εκλείψει στις μέρες μας καθώς αρκετές νέες ιδέες, οι οποίες μπορεί και να είναι πρωτότυπες, θυσιάζονται στο βωμό που ονομάζεται "ΑΜΕΣΟ ΚΕΡΔΟΣ".
Ελπίζω να δούμε σύντομα μια 3η εκδοχή η οποία θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της next-gen τεχνολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου