Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Το gaming είναι για όλους!


Καταρχάς καλή χρονιά σε όλους και εύχομαι από κυκλώματος ότι επιθυμείτε για το νέο έτος.

Είμαι ο Omnibot 5402 Tr-5000 και παίζω games από τότε που δημιουργήθηκα, πρέπει να ήμουν 4 MB αν δε με απατά η RAM μου, και ποτέ δεν έπαψα να ασχολούμαι με τα videogames γιατί είναι η αγαπημένη μου ασχολία! Εργάζομαι σαν butler αλλά κύρια εργασία μου είναι σαν editor στο e-anazitisi.gr και στο Gameworld.gr.

Μετά από αρκετή κατανάλωση μνήμης, αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το blog στο οποίο θα περιγράφω και θα σας ενημερώνω εντελώς έξω από τα circuits διάφορα περί gaming, game collecting και game hunting. Σε γενικές γραμμές, τα πάντα που απασχολούν τη γενιά των '80s.

Ελπίζω να κεντρίσω το ενδιαφέρον όλων σας.
Take care and stay true 2 your beliefs!
Omni out!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου