Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Syberia


Γιατί τα adventure games δεν είναι γραφτό να κάνουν θραύση στις κονσόλες; Σίγουρα δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν θαυμάσει και απολαύσει games όπως το Broken Sword ή το Fahrenheit στις κονσόλες αλλά ο καιρός έχει γυρίσματα.


Το Syberia πρόκειται για ένα point & click adventure game, δηλαδή ένα game στο οποίο περιπλανιέστε σε διάφορους χώρους, μιλάτε σε ανθρώπους που συναντάτε, βρίσκετε αντικείμενα, μιλάτε ξανά σε μερικούς ανθρώπους και ύστερα πάτε σε άλλη τοποθεσία. Δεν υπάρχει μάχη, ούτε objectives, ούτε καμιά φανταχτερή game engine. Απλά είναι παλιομοδίτικο και δε ντρέπεται καθόλου για αυτό.


Η ιστορία του παιχνιδιού αφορά την δικηγόρο Kate Walker στη προσπάθειά της να κλείσει τη πώληση ενός εργοστάσιου παιχνιδιών. Θα ταξιδέψετε σε Ευρώπη και Ρωσία και θα φτάσετε σε σημείο να αναρωτηθείτε για το τι κάνετε στη ζωή σας! Πέρα από τη βασική ιστορία, η οποία δεν σας εξιτάρει, υπάρχει και ένα sub-story που αφορά τον αρραβωνιαστικό της Kate η οποία διαδραματίζεται μέσω του κινητού της τηλεφώνου.

 

Το ότι το gameplay του είναι παρωχημένο δεν είναι κακό, απλά δεν είναι τόσο μοντέρνο όπως άλλα games της εποχής όπως το Broken Sword: The Sleeping Dragon για παράδειγμα. 
Αν δεν σας αρέσουν games με μεγάλη διάρκεια και οι μακροσκελείς διάλογοι τότε σταματήστε να διαβάζετε αυτό το κείμενο. Αντιθέτως, όσοι λατρεύετε τα adventure games θα αισθανθείτε σαν στο σπίτι σας. Τα κομψά γραφικά και το ποιοτικό animation καθώς και η πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία του τίτλου θα σας κερδίσουν.

Το Syberia σχεδιάστηκε από τον Benoît Sokal, αναπτύχθηκε από τη Microïds και κυκλοφόρησε το 2001 από την The Adventure Company για PC, Xbox και PlayStation 2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου