Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Resident Evil 3: Nemesis


To Resident Evil έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των gamers παγκοσμίως, ως ο τίτλος που άλλαξε τα πάντα στο χώρο των action/survival horror games, αφού το gameplay και γενικότερα το στυλ του, αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία δεκάδων παρόμοιων τίτλων. Έτσι, επιστρέφοντας για τρίτη φορά, θα σας κρατήσει άυπνους για αρκετές νύχτες.


Το RE3 τοποθετείται χρονικά κάπου μεταξύ του 1ου και του 2ου και η υπόθεση του εκτυλίσσεται στη Raccoon City, της μικροβιομηχανικής πόλης που εξερευνήσαμε στο 2ο μέρος της σειράς. Έχει ήδη περάσει ένας μήνας από τότε που συνέβησαν τα παράξενα γεγονότα στην έπαυλη των Arclay Mountains (RE1) όπου κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, ένας πανίσχυρος βιολογικός ιός, με την ονομασία T-Virus, είχε διαρρεύσει στη παλιά έπαυλη η οποία ήταν στη πραγματικότητα το κρυφό εργαστήριο της Umbrella, μιας εταιρείας που είχε αναλάβει την ανάπτυξή του. O Chris Redfield και η Jill Valentine, μέλη της επίλεκτης ομάδας S.T.A.R.S., είχαν καταφέρει να αποτρέψουν τον κίνδυνο εξάπλωσης του ιού και να αποκαλύψουν τη συνομωσία της Umbrella. Μετά από όλα αυτά, όλοι πίστεψαν ότι το χειρότερο πέρασε, όμως μια νέα αρχή παράξενων φόνων αναστάτωσε τους κάτοικους της Raccoon City.


O φοβερός T-Virus έχει εξαπλωθεί στη πόλη και μετατρέπει τους κατοίκους σε σαρκοφάγα zombies! Τη βρώμικη δουλειά αναλαμβάνει να τη κάνει για άλλη μια φορά η Jill, η οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσει νέους κινδύνους και ανατριχιαστικά πλάσματα, να εξερευνήσει σχεδόν όλη τη πόλη και να ανακαλύψει τι ακριβώς συμβαίνει. Μιλάμε, έτσι όπως τα περιέγραψα όλα αυτά, θα μπορούσα κάλλιστα να ασχοληθώ και με κριτική ταινιών! Αλλά… όχι.
Η γνωστή ατμόσφαιρα της σειράς κάνει την εμφάνιση της και στο RE3. Τα backgrounds, αν και pre-rendered, διαθέτουν υψηλή ευκρίνεια, ρεαλισμό και αποδίδουν πολύ πιστά την εικόνα μιας κατεστραμμένης πόλης. Κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής σας θα μπορείτε να εξερευνήσετε έναν μεγάλο αριθμό εσωτερικών και εξωτερικών τοποθεσιών στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και το γνωστό αστυνομικό τμήμα που είχαμε δει και στο RE2. Τα γραφικά έχουν βελτιωθεί αισθητά και τα zombies δεν είναι πια πανομοιότυπα μεταξύ τους, αφού διαφέρουν στα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά, στα ρούχα τους αλλά και στο… σωματικό τους βάρος. 

Τα εφέ των εκρήξεων και των πυροβολισμών είναι εντυπωσιακά ενώ τα χρώματα που χρησιμοποιούνται δένουν άψογα με την επιβλητική ατμόσφαιρα του τίτλου. Κανένα παράπονο δεν υπάρχει για τη κίνηση των χαρακτήρων η οποία γίνεται με μεγάλη ευκολία και ομαλότητα. Τέλος, το σήμα κατατεθέν (πριν καταργηθεί αργότερα βέβαια) της σειράς, η προοπτική μέσα από προκαθορισμένες κάμερες, δίνει δυναμικά το παρόν.


Ο ήχος ήταν πάντα ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Resident Evil. Καθαρός και απίστευτα ατμοσφαιρικός, θα σας βάλει κατευθείαν στο κλίμα. Τίποτα δε συγκρίνεται με το αίσθημα που θα νιώσετε όταν περπατώντας σε κάποιο σκοτεινό υπόγειο ή διάδρομο, θα ακούσετε το ξαφνικό σπάσιμο τζαμιών ή το φρικιαστικό ουρλιαχτό κάποιου δύστυχου που ήρθε face to face με τα φοβερά τέρατα. Στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται και το soundtrack. Όπου υπάρχει έντονη δράση γίνεται γρήγορο, ανεβάζοντας την αγωνία κατακόρυφα, ενώ σε άλλα σημεία είναι πιο αργό, ήπιο και ατμοσφαιρικό.

Ευχάριστη προσθήκη αποτελούν και τα live selections –κάτι σαν quick time events- και γενικά το Nemesis κατάφερε να με εντυπωσιάσει με τα πολύ όμορφα γραφικά του, τον υποβλητικό και ατμοσφαιρικό του ήχο, το σύστημα ελέγχου που είναι απλό και λειτουργικό και το γεγονός ότι η Raccoon City μοιάζει να ξεπήδησε μέσα από κάποια γνωστή ταινία τρόμου του Hollywood. 


Μέχρι να κάνει remake η Capcom το RE2 και αυτό εδώ, ακολουθήστε τις γνωστές οδηγίες. Σβήστε τα φώτα, αυξήστε την ένταση στη TV ή στο ηχοσύστημά σας και πάρτε το controller στο χέρι. Έχετε πρόχειρα και μερικά ηρεμιστικά. Θα τα χρειαστείτε αργότερα για να κοιμηθείτε…


To Resident Evil 3: Nemesis αναπτύχθηκε και κυκλοφόρησε από τη Capcom αρχικά για το PlayStation. Αργότερα, μεταφέρθηκε και σε PC, Dreamcast και GameCube.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου