To πιο παράξενο παιχνίδι που έχω παίξει
ever!
Σχιζοφρενείς δολοφόνοι, ζόμπι καμικάζι, sexy νοσοκόμες!
Σχιζοφρενείς δολοφόνοι, ζόμπι καμικάζι, sexy νοσοκόμες!

Το εξερευνητικό κομμάτι του gameplay
εξελίσσεται σε 3rd person με τη χρήση ενός κουμπιού για τη μετακίνηση στα
ανατριχιαστικά περιβάλλοντα. Ουσιαστικά είναι σαν να κινείστε σε ράγες
μπρος-πίσω και είναι πολύ περιοριστικό. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό επειδή η
κάμερα μπορεί να χρησιμοποιήσει κυκλικές οπτικές γωνίες που θα ήταν αδύνατες με
ένα συνηθισμένο σύστημα ελέγχου. Μη ξεχάσω να αναφέρω ότι το παιχνίδι πάνω
απ'όλα λέει μια ιστορία που μπορεί να μη βγάζει ιδιαίτερο νόημα αλλά είναι
σίγουρα καθηλωτική.
Κάθε φορά που φτάνετε στο τέλος ενός
διαδρόμου ή βρίσκετε κάτι εμφανίζονται επιλογές στην οθόνη σαν ραγισμένες
λωρίδες σπασμένου γυαλιού. Είναι σταυροδρόμια που σας επιτρέπουν να επιλέξετε
εναλλακτικές διαδρομές, να συλλέξετε αντικείμενα ή και να συνομιλήσετε με...
εμ...χαρακτήρες... Είναι απλό το σύστημα αλλά ταυτόχρονα λειτουργικό
λαμβάνοντας υπόψη το τρελοκομείο που περιτριγυρίζει το παιχνίδι. Όσο για τους
γρίφους, όσοι έχουν ασχοληθεί με Silent Hill δε θα αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα
προβλήματα.
Αυτό όμως που είναι πραγματική πρόκληση είναι
το shooting κομμάτι του παιχνιδιού. Κάθε Heaven Smile (τα ζόμπι που έλεγα) έχει
ένα ελάττωμα που αν το βρείτε μπορείτε να το ανατινάξετε απευθείας! Όσο είστε
σε προοπτική 3rd person οι εχθροί είναι αόρατοι. Όταν ακούτε όμως γέλια αμέσως
κάντε αλλαγή σε 1st person και αφού τους αντιληφθείτε ρίξτε τους ότι έχετε
γιατί όπως ανέφερα είναι και καμικάζι!!! Δεν είναι Call of Duty αλλά θέλει
ακρίβεια που μετατρέπει το παιχνίδι καθηλωτικό. Αν πετύχετε το στόχο νιώθετε
άμεση απόλαυση, αν αποτύχετε όμως επικρατεί πανικός!
Κατά καιρούς η Capcom υπόκειται σε διάφορες κριτικές αλλά για το συγκεκριμένο τίτλο πιστεύω πως άλλες εταιρείες ανάπτυξης δεν θα μπορούσαν να συλλάβουν ένα τέτοιο concept. Καλώς ή κακώς, το παιχνίδι δεν έπιασε στους casual gamers αλλά δεν είναι και παιχνίδι που θα πρότεινα σε φανατικό οπαδό των FIFA ή του Pro. Πολλοί μπορεί να το απορρίψετε λέγοντας ότι είναι μόνο στυλ και πως δεν έχει ουσία, αλλά εγώ προσωπικά ένιωσα τυχερό γιατί το παιχνίδι ήταν μια πρωτότυπη εμπειρία.
Killer7. Απόλυτα ακατανόητο, ταραχώδη
εξόρμηση στα όρια της φαντασίας, εφιαλτικές εικόνες και ήχοι.
Δεν χρειάζεται να καταλάβετε πολλά, απλά να το νιώσετε.
Omni out!
First posted in Gameworld.gr on 4/2/2015
To Killer7 αναπτύχθηκε από τη Grasshopper Manufacture και κυκλοφόρησε από την Capcom στις 15 Ιουλίου 2005 για GameCube και PlayStation 2.
Δεν χρειάζεται να καταλάβετε πολλά, απλά να το νιώσετε.
Omni out!
First posted in Gameworld.gr on 4/2/2015
To Killer7 αναπτύχθηκε από τη Grasshopper Manufacture και κυκλοφόρησε από την Capcom στις 15 Ιουλίου 2005 για GameCube και PlayStation 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου